wlodek k wlodek k
399
BLOG

Z TVN zniknął Giertrych

wlodek k wlodek k Polityka Obserwuj notkę 3

... a pojawił się Petru. Petru vel Guru wie wszystko i  wygląda na dyżurnego etatowca w TVN. Jednostka bez wątpienia interesująca, pojawił się z nikąd lecz zanim sie jeszcze pojawił już miał wysoki wynik w sondażach reżimowych.

Teraz, on jako nowy stażem polityk, niezwykle wuksztalcony, ma o wszystkim co tylko z PiSem jest zwiazane zasadnicze i krytyczne zdanie o wymiarze globalnym. Poprzez to staje się on niejako szarą eminencją naszej nowej opozycji parlamentarnej, a może nawet jej liderem. Nawet nasz uwielbiany komuch Leszek Miller nie był tak wszystkowiedzącym i zorientowanym jak pan Petru. Wydaje mi się że byłoby niewłaściwym udawanie i pozostawienie bez komentarza faktu że TVN zwolnił Giertrycha i zaangażował Petru, ponieważ to świadczy tylko o tym że stacja TVN i jej kierownictwo są  po pierwsze elastyczne, po drugie szybkie w dzialaniu a po trzecie wydajne w wyławianiu nowych talentów.

wlodek k
O mnie wlodek k

Niezbyt młody ale nie łysy, finasowo stabilny, pogodny, wykształcony z przedmieścia miasta, ale bardzo, bardzo dużego. Bloga S24 piszę częściowo chyba z nudów, z czego moja piękną żoną nie jest zadowolona ale ona to toleruje. Ale a tak naprawde to nie za bardzo wiem dlaczego to piszę. .Codziennie mam jakies inne wytlumaczenie na moja tu obecnosc ale sprawa sprowadza sie do tego ze lubie tu pisac i byc komentowanym jak rowniez lubie komentowac innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka