wlodek k wlodek k
245
BLOG

Polska to śmieszny kraj

wlodek k wlodek k Polityka Obserwuj notkę 0

Polska to śmieszny kraj

Wiadomość że właśnie co pojawiły się jakieś "nieznane" zapisy z kabiny TU154 rozśmieszyła mnie i wcale nie czuję się z tym źle, rechocząc sobie. Nie ma tu dla mnie żadnej niespodzianki jedynie potwierdzenie oczywistego faktu  że taki jest ten kraj jak jego Prezydent.  Czy ktoś kto idzie do cyrku może mieć jakieś oczekiwania?

Oczywistym jest jednak to że katastrofa nie zosytała właścwie zbadana a te wszystkie raporty z podpisami naczelników IIIRP należy jak najszybciej umieścić w kiblu i jak najszybciej spuścić wodę.

 

wlodek k
O mnie wlodek k

Niezbyt młody ale nie łysy, finasowo stabilny, pogodny, wykształcony z przedmieścia miasta, ale bardzo, bardzo dużego. Bloga S24 piszę częściowo chyba z nudów, z czego moja piękną żoną nie jest zadowolona ale ona to toleruje. Ale a tak naprawde to nie za bardzo wiem dlaczego to piszę. .Codziennie mam jakies inne wytlumaczenie na moja tu obecnosc ale sprawa sprowadza sie do tego ze lubie tu pisac i byc komentowanym jak rowniez lubie komentowac innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka